Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 36 || Fantasy football Manager - Piala Malaysia 2013 ~ olahbersama® Blogger Widgets

August 21, 2013

Chapter 36 || Fantasy football Manager - Piala Malaysia 2013

| Posting by: edi || Photo by : google | 


Bismillahirrahmanirrahim, 




Piala Malaysia 2013 dah membuka tirai persembahannya semalam dengan 8 game telah diadakan. team2 yang bertanding tahun ni mmg byk yg unpredictable berdasarkan keputusan2 semalam. Team2 yang bertanding adalah;


Ada yang berpendapat Kumpulan C tu Group of Death. Bagi aku Kumpulan Mati ni dekat kumpulan D, sbb 2 team Liga Perdana dok kat situ, dan team2 Liga Super taktau kemampuan sebenar Swak & Kedah. Tgk saja result semalam, Swak pun hampir memalukan Perak.



  
Secara jujurnya aku kecewa dengan banyak keputusan yang ter-Rekod semalam ni... sbb aku join Fantasy football manager untuk Piala Malaysia 2013 ni. 

Mula2 member aku laa si dzul wawasan 2020 tu ajak aku join Piala Malaysia punya fantasy football, aku bab2 game manager bola ni mmg hantu sket... mana taknya dalam phone pun la ni ada dah FM portable punya version. Apa itu FM? lenkali laa cita... 

Astro yg anjur contest ni, sekali hadiah dia mak ai....RM20,000 beb... tu yg bila abis game semalam, frust tertonggeng smbil golek2 dalam hati laa... tensen sbb keputusan sangat upset smlm... dah laa player2 yg aku beli tu bagi aku base on prev Liga Malaysia game mmg spatutnya aku leh dpt full point laa.. hahaha.. tapi punah, kecewa, raya, hancur luluh hatiku... dari keseluruhan game smlm, aku dapat bawak balik 30 point ja.. ranking lak no 11022 daripada 26059 team yg join CHAI PIALA MALAYSIA mini-league. Nah aku tunjuk bukti


Kalu teringin nak join moh ler kite meriahkan contest ni, sambil kita meriahkan Piala bolasepak terunggul negara kita, Piala Malaysia 2013. Nak join dan naktau lanjut pasal bnd ni Rules ke Prizing ke kalo tak caya dgn aku, silalah p di  SINI

Ada masa lagi ni. baru satu game... ok jom it's time to rombak balik player2 buruk aku yg tak best ni.. jgn lupa tgk game pasni punya schedule.. agak2 upset lagi tak keputusan tuk next day game. Lepas ni game akan diadakan pada 


Untuk schedule penuh silalah ke SINI

Selamat berjuang!

0 comments:

Post a Comment

back to top