Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 58 || Get well soon zahin.. ~ olahbersama® Blogger Widgets

January 03, 2014

Chapter 58 || Get well soon zahin..

Assalamualaikum..

Test berblog dr phone..kalau banyak typo sila maapkan saya..

1 Jan aku cuti. G register sekolah zahin. Dari pagi memang aku tak sedap badan..loya2 smpai muntah..perut memulas..malas nak amik port sangat sebab aku memang macam tu kadang2..

Sebab x tahan aku g klinik..berdua je dgn zahin..zahra aku hntar babysitter untuk memudahkan kerja..balik klinik aku call babysitter nak ambil zahra petang sikit sebab aku nak nap..tak larat

Tiba2 zahin kejut aku dia kata dia muntah macam ibu..masa tu masih aktif..so aku pun tak larat nak bising2 bersihkan apa yang patut n tido balik..then kali kedua muntah lagi..aku plak yang heran..kali ketiga dia dah start lemah...dan begitulah seterusnya..dengan aku yang masih perut memulas macam nak beranak dah kekdahnya...

Malam tu g klinik balik doc just bagi ubat..balik rumah makan ubat muntah balik..macam tu lah kisahnya sampai hari ni..

Tadi pagi en. Edi bawa g klinik balik, klinik buat referral letter n zass terus ke demc..bila check darah semua ok cuma tonsil bengkak sket...

Sepanjang dalam kete alhamdulillah tak muntah but bila sampai rumah muntah balik...last tadi sebelum tido dah minum susu..now muntah jugak..

Suhu badan tak setinggi selalu.

Skang tak tau nak buat apa takmo bagi dia muntah..kami doa saja. Itu saja yang termampu buat masa ni..

Tolong doakan sama ya..terima kasih.

2 comments:

  1. Semoga Zahin cepat sembuh.. Nak pegi sekolah kan???

    ReplyDelete

back to top