Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 92 || L'arome #01 - Product review : L'arome - Warm serum yang best ~ olahbersama® Blogger Widgets

August 13, 2014

Chapter 92 || L'arome #01 - Product review : L'arome - Warm serum yang best

Bismillahirrahmanirrahim.

First time rasanya nak buat produk review. Untuk rujukan diri dan sesiapa saja dimasa depan.
Buat masa ni facebook yang jadi medium terbesar untuk share produk ni. Tapi kita pun taktahu sampai bila fb ni boleh digunapakai di Malaysia.

Ok back to the topic. Sebenarnya aku quite sceptical pada produk2 sapu2 nak bagi kurus ni. Serious. Sebab pernah beli beberapa produk yang terhangat di pasaran dulu..beria-ia sapu kemain tapi hasilnya kelaut juga. So ai is tension.

Then member dalam group teknik bagitau pasal produk ni. Ramailah pakat duk beli termasuklah aku. Tapi harapan memang tak menggunung tinggi. Biase2 saje..

Produk apa ni? Mukadimah panjang gila tapi x bagitau produk apa..





Nama dia L'arome. Serum khas ciptaan manusia yang mana bagi aku sangat berkesan. Berkesan untuk apa? Ni kesan yang aku nampak untuk diri aku khususnya. 
- Untuk turunkan berat badan.
- Untuk kurangkan inci/ cm atau ukurlilit badan.
- Untuk hilangkan selulit.
- Untuk hilangkan stretchmark.
- Untuk meminimakan sakit senggugut. Ada yang dah hilang senggugut bila sapu L'arome.
- Agen pelawas. Berkesan untuk kebanyakan pengguna yang selalu sembelit.

- Untuk ratakan perut.
- Untuk cantikkan permukaan kulit akibat selulit dan stretchmark


Produk ni berkesan untuk siapa?
- Yang nak turunkan berat badan.
- Yang nak kurangkan inci/ cm.
- Yang nak kurangkan lemak di lengan, perut, paha, pinggul dan lain lain.
- ibu yang berpantang selepas bersalin. Lepas 2 minggu dah boleh start berl'arome.
- Yang nak firmkan perut selepas bersalin atau pertambahan berat badan.

Yang mengandung tak digalakkan ya. Sila consult dengan doktor masing-masing. Jangan ambil tanpa pengawasan. Kalau nak kurus, sila tunggu baby keluar dulu. sayangilah anak anda.. :)

Dalam paper pun dah masuk. 

Soalan wajib. Ada KKM tak? Of course ada dik non..Boleh google sendiri dan cari ya..

kenapa aku buat review?

1. Sebab aku pun pakai. Kesan tu terasa pada aku. Pada ko aku tak taulah tapi semua kawan aku yang beli semua puas hati. semua jadikan diri sendiri tetimoni sebelum promote pada kawan-kawan yang lain. 

2. Sebab ada no telefon aku. Haha..sebab produk ni best, jadi aku ambil keputusan nak jual. Sebab nak bagi semua orang merasa jugak. Bagi tengok, bagi beli. Bagi pree? Oh belum lagi. Tunggu aku pakai dulu...

Nak testimoni aku? Nanti aku bagi kat next entry. tesmoni aku dan kawan-kawan teknik aku yang pakai. Kawan kan of course la testimoni betul. 

Stay tune!! Tapi sapa nak tau detail boleh call saya terus. Nak beli atau nak jadi agen semua boleh. Yang pastinya memang takkan rugi beli ni. Tapi rugi kalu ko tak beli..hahaha..Ada berani? Call/ whatsapp tu. 

ok bai. Tata..

6 comments:

  1. betul abang ipar pun ada guna dan jual juga.. yelah, bila diri sendiri dah guna, mudah nak story mory kat orang kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye Che Su.. Sendiri pakai, sendiri rasa. So review pun terase ikhlas je pengakuannya tu..hahaha

      Delete
  2. best sgt review ni. nk share kat fb lah

    ReplyDelete
  3. rajin buat review..

    saya singgah sini dari blog mialiana.. :)
    done follow sini.. #13

    jemput singgah : Hikayat Budak Pening

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pha is, raji sebab suka produk ni..So kena share supaya semua orang boleh cuba jugak..thanks..nanti saya singgah.. :)

      Delete

back to top