Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 137 || Dahsyat ~ olahbersama® Blogger Widgets

February 02, 2015

Chapter 137 || Dahsyat

| Posting by: jie || Photo by : youtube |

Bismillahirrahmanirrahim,


Kebelakangan ini, cepat sangat rasa sensitif. Cepat terasa. Senang moody. Masalah pun banyak.

Masalah kerja tak dibawa ke rumah. Tapi mood aku hilang. Seri muka pun dah takde. Jerawat pun dah berani naik.Oh jangan kata aku pregnant. I'm not.

Masa ada seorang sahabat jumpa. Tanya banyak kali. "u ok ke? sihat?"

Aku heran sebab nampak kan tak sakit apa-apa. Last-last dia kata ' u nampak bermasalah'.

Yes serious nak nangis masa tu gak. Tapi tahan. Sebab aku macho. hahahaha. Sebab susah sebenarnya orang nak baca hati aku. Setakat ni aku baru jumpa 2 orang yang terror macam tu. sorang lagi kawan di UTM dulu. Dah jadi orang berjaya dah dia.

Kesian kat husband dan anak-anak. Sebab mood aku tak menentu.

Enough about that.

Pagi semalam tengok blog neenaanuar. dia tunjuk gambar gi NZ. seriously korang kena g blog dia. sebab gambar gambar memang superb!!

Masa tengok indahnya gambar tu... memang rasa nak menitik air mata. Indahnya ciptaan Allah. Macammana mulut dia tak henti memuji Allah..macam tu juga aku kat sini. Sampai juga mesej gambar itu pada pembaca. Serious aku nak nangis.

pastu tengahari layan lagu baru MOJO - dasyat.

Tengok video clip tu. Cerita tentang ibu dan anak. dari kecil smpai dewasa. Sedih. Rasa nak nangis jugak. Sebab teringat mak. Korang tengoklah sendiri. 




ok bai.


0 comments:

Post a Comment

back to top