Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 188 || Jejak kasih kawan-kawan di Aidilfitri 2015 ~ olahbersama® Blogger Widgets

August 03, 2015

Chapter 188 || Jejak kasih kawan-kawan di Aidilfitri 2015

| Posting by: jie || Photo by : Edy |

Bismillahirrahmanirrahim,


Malamnya (unplanned) aku dah terjejak kasih la dengan kawan-kawan masa sekolah menengah. Dorang datang rumah pun dah lewat. But raya kan... Tak kisahlah. Riuh rumah aku . Memang aku happy gila dapat jumpa balik kawan-kawan lama. 


Dengan muka nak tido dah aku ni. Mereka-mereka semua masih bersemangat berhari raya. Bukan dorang je tau. Suami masing-masing ada je depan kitorang ni. Tapi duk group lain so senanglah kami geng gegurl ni (gegurl?) nak bergossip.

Yang sebelah kanan aku tu jangan main-main. Penulis novel koooo... 
Novel dia pun nak adaptasi drama dah.
Tapi datang rumah aku tak bagi novel FREE pun. Apa pun tak boleh

NENG.. NAK NOVEL FREE!!!!
Neng nama manja dia. Kat novel pun dia tak tulis nama betul. Korang carilah nama pena dia SOPHILEA.

Takpelah. Tak dapat novel FREE pun jadi HEROIN pun jadik lah.. Eh

Rupanya banyak jugak keje dia bila nak adaptasi drama ni. Aku suka dengar cerita-cerita macam tu. Bagi knowledge. 



Yang belah kiri aku tu tu sejak aku pindah sekolah masa form 4 memang tak jumpa sampai sekarang. Dah la dalam kelas duk sebelah aku je. Puan Rosnah namanya. 

Ko rasa aku seronok tak jumpa dia on the first raya? Bohonglah kalau tak seronok. Seronok sampai beronok. Dia lah orang yang tahan je telinga duk dengar aku bercerita. Ntah hapa-hapa aku ni. 

Yang duk sorang-sorang kat sopa tu kelas lain. Mula-mula tak rapat sangat pun. Tapi lepas SPM sementara tunggu result kitorang kebetulan keje kilang yang sama. Tak berjanji pun. Mak kitorang dulu pun keje kilang sama gak. Mak anak sama je. Kah kah...So jadi bff la masa kat kilang tu. Sampai lah sekarang. At least setahun sekali mesti jumpa. 

Dia jugaklah tukang make up aku masa aku bertunang. Suka dia mekap. FREE je. bagi makan-makan sket. Tapi kannn.. dia ni jahat sangat. Sebab aku tak duduk diam dan bulu mata susah nak lekat, dia pi lekat bulu mata pelesu guna GAM UHU. Geram iollls. Eh tapi sebenarnya aku tak perasan pun. Tau pun sebab adik aku Intan yang bagitau. Komplot dah depa ni. 

Yang belakang 3 dara tu semua sekampung. Sekolah sama dari tadika sampai form 3. Eli, Wan & Dayah. Eli ngan Wan tu mak buyung. Tapi tak nampak buyung pun. Gerram je. 

Dalam gambar ni semua nampak single kan???? Tapi dah tak available. Kah Kah Kah. 

ok bai. 


1 comment:

  1. ms ray ala boleh jejeak kasih sbb semuanya balik kek kampung

    ReplyDelete

back to top