Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 199 || Hello from Nami Island ~ olahbersama® Blogger Widgets

October 15, 2015

Chapter 199 || Hello from Nami Island

Hari ni kami ke Nami Island.

Lambat lagi nak balik. ISNIN to be exact.

Ramai yang kata aku tahan rindu pada anak. Kental. Tahan.

Zahin hanya berpisah tidur dari aku masa aku bersalinkan Zahra.
Zahra?? Aku bf Zahra. Tak pernah berpisah setiap malam. Hanya pertama kali berpisah masa aku admit wad di Hospital Slim River bulan puasa tahun ini.. 2015. Itupun Zahra dah 3 tahun 2 bulan. And just after that aku wean off.

Sepanjang bf kemana saja aku bawa. Even aku kena pergi kursus. Sanggup bayar sewa bilik hotel sebab bawak family.

Masa company trip di Phuket. I am the only person yang bawa anak. Yang lain semua single termasuk big boss.

So aku pohon janganlah kata aku ni tak ingat anak. Jangan kata aku mak takde hati dan perasaan. Jangan ya kesayangan sekalian. 

Ok bai. Terimalah daun maple yang tantekk dari ahkak. 

1 comment:

  1. Nami island yg cantik tu?
    Yg ala2 winter sonata tu ekk?
    Bertuah badan.
    Aida pernah skali holiday tanpa anak2. Homesick.
    But kursus da byk kali tinggal anak.
    Sayu. Rindu...

    ReplyDelete

back to top