Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 230 || Produk Young Living ~ olahbersama® Blogger Widgets

November 10, 2016

Chapter 230 || Produk Young Living

| Posting by: jie || Photo by : jie | 

Bismillahirrahmanirrahim,

Sambungan dari Essential Oil kat SINI. Boleh baca yang tu dulu.


Basically Young Living ada produk lain jugak. Meh aku senaraikan.
1. Essential Oil single. Contoh lavender tu dari pokok lavender lah. Lemongrass dari pokok serai.
2. Essential Oil (EO) Blend. EO ni adalah campuran dari beberapa EO single. Contoh Purification adalah campuran EO lemongrass, rosemary, myrtle dan beberapa lagi single EO. 
3. Personal Care - Ada deodorant, lip balm, hand soap, body lotion, facial wash dan banyakkkk lagi. Semua ni ada EO tau. 



4. NingXia - Minuman / supplement yang sedap di tekak aku. Campuran dari wolfberi dan ada 4 EO dalam tu (Orange/ Yuzu/ Lemon/ Tangerine). Ada berries, delima, plum. Antioksidan dan banyakkkkk sangat khasiat dan kesan positif. Ni aku tulis ni pun sebab aku dah minum dan rasa. Kalau tak memang tak berani nak claim bagus. Nanti aku cerita detail jugak pasal NXR ni. Tapi aku tepek jugaklah gambo bagi korang terliur macam aku terliur mula-mula dulu. Aku memang pantang tengok berries & air berries. 

Sapa terliur boleh beli dengan aku. Boleh minum dari budak-budak sampailah ke warga emas. Kot-kot nak beli untuk mak ayah ke, suami nak belikan untuk isteri yang jadi surirumah ke. 

Eh Surirumah kerja banyak tau. Jangan ingat wife kita surirumah dia duk rumah goyang kaki je. dapat je NXR ni hari-hari uolls makan sedap tau. Sebab hati wife manyak senang. 



5. Thieves Collection - Thieves ni EO blend yang bagus sebab dia bertindak sebagai anti-viral, antiseptik, antibakteria dan antikuman. Thieves collection ni pulak adalah personal care yang semuanya ada EO thieves kat dalam tu. 


6. Slique Collection - Ni EO nak kurus. EO single kat atas pun banyak yang boleh guna kalau nak lose weight.


7. Kidscents Collection - Personal Care untuk anak-anak. Contohnya ubat gigi, lotion yang bebas dari bahan kimia merbahaya. Of course juga ada EO kat dalam tu.


8. Massage Oil - EO ni walaupun nama dia 'Oil' tapi dia sangat cepat meresap ke dalam kulit. So kalau guna EO sahaja memang tak sesuailah jadi minyak urut. Jadi kalau nak buat minyak urut kena campur degan Carrier Oil jugak. Carrier oil ni jugak gunakan untuk 'dilute' kan minyak yang agak pekat / panas especially bila nak guna pada baby lah. Mostly kita dilute minyak untuk baby. Kata 100% essential oil. Haruslah dilute.


9. Accecories - Mostly yang paling banyak guna diffuser lah. YL ada macam-macam diffuser tapi yang paling glamer kat Malaysia dew drop lah. Sebab senang dapat FREE. Nak free jugak ke? Meh whatsapp akak 012.5977398.



Next entry aku cerita detail sket pasal  EO ni,.Mungkin aku start dengan NXR dulu. Sebab produk ni senang tak macam EO yang memerlukan banyak ilmu dan pembacaan.

ok bai. 


0 comments:

Post a Comment

back to top